svar på era frågor

Varför började du rida?

Jag har alltid älskat hästar så en dag frågade mamma vill du börja rida och jag blev ju helt fylld av lycka:) sen dess har jag ridigt;)

Har du tävlat?

japp jag har tävlat
några gånger men nu till våren ska jag tävla en hel del också och till hösten blir det anntagligen km


Vad tycker du om vår blogg?

Tyvär kom jag inte in på eran blogg men den är säkart jätte fin:)


Hur ser din drömhäst ut?
OJJ det var svårt men Ronja är nog facktikt min dröm häst:)


hur gammal är du?

Jag är 11år


varför började du blogga?

det bara blev så att jag tyckte att ni kanse ville ha något bra att läsa:)

Kommentarer
Postat av: Julia

Veckans blogg med bild är uppe igen! Denna gången handlar det om sommarbild (måste inte vara hästrelaterat) Vinnaren får en länk på min blogg en hel vecka. Information hur man gör och anmäler gör du/ni: http://rsjulia.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v3.html#comment

2012-01-12 @ 13:03:30
URL: http://rsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0