Hejsan svejsan

igår tränare jag hoppning vi hoppade bana osv jag och Ronja hoppade 70-80 cm i bana.
snart är det tävling då ska tävla 50 och 60 det ska bli jätte kul:) kanse bloggar lite mer sennar

Red Gevalia





japp idag red jag gevalia det gick jätte bra men hon tar tygen och drar så man flyger iväg som en vante jag hoppade henne 74 cm :) det gick jätte bra både jag och gevalia var nog väldigt nöjda


idag fyller ju ellen år så gå in på hennes blogg : ellenkjellstorp.blogg.se

och gratta henne


nu ska vi sjunga jag må hon leva:

Ja må hon leva ja må hon leva ut i hundrade år ja vist ska hon lev ja visst ska hon leva javisst ska hon leva ut i hundrade år

Kramar // Mathilda

Milton i vintras





här är milton i vintras när vi var på prumenadpå gräs mattan:) visst är han söt

TYCKER DU??

vad tycker ni om min nya blogg heder komentera vad just du tycker om den

en idol bild till josefin


Så kul idag<3

Japp har haft så kul idag har varit men en kompis och så har vi var it på en ö:)
vi badade jätte mycket och så fiskade krabor men gedde upp på första försöket XD
vi hadde jätte kul.

Puss och kram/  Mathillda


Heej



här är jag och ina på en liten utflyckt ina är ganska glad för hon fick en kakaXD vad gör ni idag då gött fölk:)
själv längtar jag tills imorgon då jag ska rida och åka och sova över hos elin och ellen :) igår var jag och mormor ute och shoppade loss:DD fick en onepice utav henne och fick nya björn borg saker och så:) jag hoppas att ni förstår att ni gärna får kommentera bloggenXd men nu ska jag lysna på lite bra musik och ära mina tutti frutti ringar :DDD såv så sött alla mina blogg läsare:)))))))

RSS 2.0