Vad ska ni se på för något??

Min dag har vart ÄGD ASSÅ ja min dag började med att vi vaknade jag ellen och elin sedan när jag kom hem åkte vi och bada och sedan tog jag simmborgar märket år 2011:D

Men asså vad ska ni se för något i kväll själv ska jag nog se först på Sos västkust sedan Pengarna på bordet
och sedan Det Okända JIPPIIIIEE jag ska så klart äta popcorn till:D:D:D:D:D:D

ses imorgn


Hej

Hej idag ska jag till ellen och elin och sova över tills imorgon imorgon ska jag åka och bada antagligen:D
men igår när jag tävlade fick jag en rosett med spöken på :D för när jag skulle tävla 60 så red jag fel väg på sista hinderet men jaja man lär sig ju någontingen varje gång Ses sedan

HEj

ja imorgon blir det tävling Ronja har fått knoppar och själv sitter jag här och äter godis jag tror att jag ska gå och poppa popcorn nu:D SES


Hej

ja nu är jag hemma från skolan jag tänkte att ronja ska få vila idag och så rider jag i morgon :¤)

Men asså sedan ska jag på teater och jag ska vara bärettare KUL:D)


JAJA men det kan väll gå bra men asså NÄSTA VECKA ÄR DET LOOOOOOOOVVVVVVVVVVV JIPPIIIIIIIIIEEEEEEE


JAAAAAAAAAA och på lördag tävling :DDDDDDDDDDDDDDD


På loovet ska jag köpa massor aaaaaaaaaaaaavvvvvv hästsaker som jag ska ha till våren när jag börjar tävla igen:D men

KANSE skriver mer sedan


PUSS


NU ÄR JAG INNE

japp nu har vi komit in efter stallet och jag glömmde kmeran:Z FÖRLÅT!.
Ja men men den får jag apsolut inte glämma på lördag:D
Då bär det av till tävling.
Men men tycker ni om minn blogg heder??

Rida

Heej nu ska jag gå och träna Hoppning tror jag att det blir jag tar iallafall med mig kameran så får ni några fina bilder sedan ska nog börja på en ny blogg heder sedan men bara kanse ses sedan

PUSS alla mina älskade folk

hej

 

Idag när jag kom till stallet hadde Maja lektion med Gevalia och jag trändae lite mark arbete imorgon tror jag att det blir hoppning det blir nog bra :d

Godnatt Kram Mathilda

Heder

Ja vad tycks om min nya  heder nu då??? jag blev ganska nöjd Iallafall jag längtar så tills på lördag för då bär det av till tävling jag ska tävla 50 och 60. Ni får säkert massor av bilder:D

Det okända

Ja nu ska jag sitta här och tagga tills det okända börjar för det är mitt måste se det:D

annars så sviker jag mig själv lixom men nu blir det nog inga mer inlägg idag ses imorn alla mina fina blogg läsare är det någon av er som ska se på det okända då??

Heej

Heej nu har jag kommit hem från skolan och tänkte svara på era frågor 

1.       Varför längar du till morgonen så mycket??? Svar: För att jag gillar skolan!

2.       Hur länge har du ridit?? Svar. 5År

3.       vad är din favorit mat Svar Pizza

4.       Hur många hästar har du?? svar:1

5.       Hur högt brukar du hoppa Svar:80 till 90

6.       AR DET DU SOM HOPPAR PÅ ALLA BILDERNA Svar: ja det är det

 

7.       HUR HÖG ÄR DIN PONNY Svar: 140

8.       Hur många Hästar har du haft sen du var liten 4

9.       SKA DU TÄVLA SNART Jag ska tävla på Lörda


Tack asså för alla frågor det betyder as mycket Det är jätte kul att ni läster och komenterar min blogg:D


SNYGG

 jag gorde en bild aldeles nyss vad tycks

VAD KUL

japp i kväll ska jag svara på frågerna ni har stält mig 

1.       Varför längar du till morgonen så mycket???

2.       Hur länge har du ridit??

3.       vad är din favorit mat

4.       Hur många hästar har du??

5.       Hur högt brukar du hoppa

6.       AR DET DU SOM HOPPAR PÅ ALLA BILDERNA

 

7.       HUR HÖG ÄR DIN PONNY

8.       Hur många Hästar har du haft sen du var liten

9.       SKA DU TÄVLA SNART



frågestund

japp snart ska jag rida lektion jag ska nog hoppa tror jag jag tar med mig kameran så kan jue mamma filma så kan jag lägga upp på bloggen Kul va :D  japp men jag tänkte att jag skulle ha en frågestund här på bloggen så svarar jag på frågorna lite senare fråga vad ni vill jag svarar snabbt ni får hjärna ställa frågor till min kompis elin oxå hoppas jag får några frågor :D så får ni svaren sedan ikväll

viisssisss

 En idol bild till viss på bloggen gomix.blogg.se:D
varsegod

Elin och Ellen

japp nu sitter jag här och bloggar hos Elin och Ellen sedan ska jag inte rida för att vi ska hemta hö till hästarna och lite sådant jaja jag bloggar nog lite senare

Vad tycker ni??


talgoxe

stakarn ja han åkte in i fönsteret. Sen var han helt yr fast nu har han flygit jag tog ett kort på han visst var han så söööttt

design

 Vad tyx om min design:D?? jag blev faktiskt rätt nöjd:D

FAIL

 gorde en fail bild alldeles nyss FY VAD FUL HAHAHAHAHAH

Ronja

 japp idag hoppade jag lite granna :D det gick jätte bra nu ska jag försöka att skafa en ny blogg heder :D hoppas den blir bra fall jag får tag i någon som kan göra :D

Ronja

japp snart ska jag gå till stallet när Maja kommer så ska vi rida :D vi ska raka ronja idag oxå :D det blir väll bra hoppas jag :) bloggar mer sedan

kändis

Nu ska jag snart gå till skolan idag ska vi ha tema vecka  och en tema vecka när man ska ha påsig speciella kläder..
idag har vi kändis :D

Världens bästa låt! :)

Man måste bara lyssna på den ! Man börjar ju serriöst gråta!:´D

Världens bästa låt! :)

Man måste bara lyssna på den ! Man börjar ju serriöst gråta!:´D

ronis

 hon hoppade jätte fint idag

ronja

 japp hoppade lite små hinder idag då HEHE shit asså som hon hoppade :D

Godmorgon xD

Japp då var det äntligen mårgon då :D

det första jag ska göra idag är nog Hmmm..... Jag vet rida jippi det blir nog hoppning jag laddar kameran nu och så tar jag med den ut och filmar:D

Bloggar mer sedan:D<3

tack

tack för alla jätte fina komentarer

Till er som frågat om jag tar mina bilder själv

SVAR: Ja det gör jag <3

asså jag älskar er verkligen PUSS ni är bara för sööötaaa


roy

 här är elins kanin roy visst är han söt

nu

 nu åker jag till skolan

milten


Lilla Milton asså det blev inte så många kort idag för att dom blev ikke bra för att Ronja men då tog jag några kort på min lille sötplutt han ser litte arg ut HAHAHA nu ska jag fortsätta på min bild

ska rida

japp nu tänkte jag att jag skulle rida ska ta med mig kameran och fota loss lixom hahaha men bloggar mer sedan om jag hinner då får ni se bilderna:D

Trevligt♥

 Asså jag har ju inte bloggat på åratall förlåt.
Jag har elt enkelt inte haft tid till bloggandet rida läxor och massor mer :/ men tänkte försöka att blogga lite mer nu då ilördas hoppade jag 90i oxer. Det var skit kul har videos på min mobil men har ju ingen usb kabel fick inte med det BAJS:( annars hadde jag ju lixom fixat det vid dethära laget just nu är det ju älg jackt så jag kan inte rida på täräng banan TRÖK men den 29 oktober bär det av till tävling igen ska ta med min kamra  så. Mamma kan filma så jag kan lägga upp på bloggen:D kanse rider lektion på lörda annars så blir det på söndag:D
den 29oktober är det haloween hopp Jippi jag ska vara en liten jävul HAHAHAHAHA men nu ska jag måla i pant jag kan ju ladda upp bilden sedn jag håller på att bli förskyld igen trevligt eller:D  men ha det så bra nu

Pöss:D♥

HÅLLER PÅ

japp jag håller på med en jätte fin bild i pixlr idag har jag hoppat täreng och den 29 okt blir det antaglingen tävling :D

RSS 2.0