Hej

asså jag har haft dålig upgradering nu jag är jätte ledsen men nu är det så att det är ganska mycket med skolan och så så jag hinner inte men iallafall igår red jag ridlektion och hoppade 90 i oxer och en studs på 90
hon gick jätte fint och allt

Kram Mathilda

sötingar



tog lite söööta bilder på denna lille Pöjk:D
Men vad har ni gort idag då visst blåser det fruktansvärt mycket ute nuuu:(
kunde inte rida ronja idag bara för att hon blir jätte stressaaaadd när det blåser:(
men jag var nere i stallet nyss och borstade henne hon var en riktig liten sur puppaaa:(
men jaja det blir nog bätre i morgon men imorgon börjar skolan igen TRÖÖÖÖKKKKIIIGGGTT vill att det ska bli julafton snart  så att jag kan få min uvex hjälm:d
ska se fall det finns något fint att bästella på internet nu:d

Kram Mathilda

YUMMIE!!


Mathilda och ronja still YUMMIEE!!! Dom är mina:D

Hej

Tjenare!

Asså ni är för sööööta som komenterar så sööööta komentarer :P
Tack till er som kommenterar och läser min blogg:D
Sedan till kvällen ska jag på jul marknad:D


Visst är ronja söööööttaaastt:D

Kram Mathilda

Hej


Hej idag har jag ätit pizza:D JUMMI JUMMY
Så var jag i skolan och så vi hade advents fyrande inte KUL
Så har jag inte ridigt för ronnis fick en vilo dag ;)
Längtar tills nästa helg för då sk jag till Majsan och köra Julklappsleken
och dedn på jul bord :D

Vi ses
Kram Mathilda

Natti Natti



Nu går jag och läser en stund
Fast först ska jag läsa bloggar
:D
Ni som läser min blogg  kan inte ni skriva era egna bloggar :3
Så tittar jag alla era bloggar imorgon

Älskar er  Krraamm Mathilda:3

Ni är bäst



Ja ni är bäst min statestik bara höjer sig mycket för varje dag !
Ni är ju bässtttt!
Nyss har jag kommit in ifrån stallet!
och jag red Ronja.
Hon var JÄTTEE pigg!
Hon bara tog tycken och galloooppeerraadee så fort hon kunde

Kram Mathilda!

KUL



Nu drar jag på klasfest eller rettare sagt om en stund!
Det jag har gort idag. Är väll det gammllaaa varnliga
SOLAN-.- HAHAHA

men nu ska jag läsa bloggar
Dom bloggar na jag läser är
1 nellieberntsson.se
2 ponnybrudarna.se
3 ponnysaning.se
4 bohusponnyn.blogg.se
Och många mer men orkar inte skriva alla:D
:D:D:D:D

På söndag är det 1 advent ska åka och köpa jul klapppar till alla kusiner:D
Får se vad jag köper :d

Jaja nu måste jag sticka Ses

Kram Mathilda

Vad tycker ni??



vad tycker ni om den nya blogg hedern vad tycker ni ??

Hej

japp nu har jag bakat 5 min kola den blev jätte goooodd vad har ni gort idag då själv har jag bakat varit hos ronja och varit i skolan :D jajjamensan vi hörs

Mathilda

Hej

hej asså ni är så snälla ni som läser min blogg ni skriver jätte snälla komentarer asså jag älskar er
Idag blev det ingen ridning för att nu är det förmörkt har varit ensam hela dan tills nu! så a ni förstår kanse
Men imorgon ska jag inte göra så mycket först till skolan och lite så

Ses imorgon kram tillddaa!

Hej

Tjenare idag har jag ridigt hoppade lite studs med ronja !
nu sitter jag här och myser i min pyamas framför datan!
jag tänkte skaffa ny blogg heder så jag håller på och fixar den jag har nu börjar bli lite tröööökkkkiggg
det blir inga mer tävlingar fören våren nueD:
men jaja får väll vänta tills dess då:(
 
Vi hörs Kram Mathilda

dagens fail tänkte ha en frågestund



dagensfail är denna bilden HAHA det är jag och ronja ronja hopade lite sent!! AHAHAHA och titta ögat ett litet glimt har hon allt ! !

Jag tänkte att jag skulle ha en liten frågestund så ska jag svara på frågorna tills imorgon eller måndag beroende på om jag får några frågor!

så det är bara att fråga!!

Tack till alla ni som lägger ner tid på att läsamin blogg och så det betyder jätte mycket

någon jag värkligen vill är att ni ska besöka min bästis blogg

ponnyherts.webblogg.se 


vi hööörrrss

Ps ni som besöker min blogg får hjärna komentera !

kram Mathilda 

Hej Jag vann

JA nyss har jag varit hoss billy och ägaren har ett företag! så hon lottade ut koppel så vann jag ett! kul va :D köpte nytt hals band till ina fina! och så var utveklingsamtalet av klarat också skööönnnntt!


hörs imorgon!

Kram Mathilda


Mathilda style


lite av my style imorgon dålig uppgrattering imorgon kanse kanse hinner ett kort litet in lägg!! för asså jag ska först ha utveklingsamtal! sedan kanse rida fall jag hinner och sedan till våran granne ! kul ska också få träffa billy!




hej

Hej idag har jag inte gort så mycket Elin följde med hem efter skolan och så :d
det blir ingen ridning idag för att ronja får vila idag!!
har nyss varit och mockat för lilla roniisss ses imorgon

KRAM MATHILDA♥

Idag

idag har jag inte dereckt gort så mycket jag har varit i skoaln och fixat en namn skyllt till ronniiss bloggar mer sedan

de fick bli ett kort inlägg ska se på det okända! och äta popcorn

red



Nu ska jag göra läxan sedan ska jag grejja jag har ridit idag för en stundsedan jag hoppade barbaka och red en sväng i skogen och galopperade barbaka som jag brukar göra:D jag och ronja har haft en jätte rolig stund med varandra Kanse bloggar mer seda fårse!!

Kramis Mathilda

TACK



Hej nu ska jag åka till skolan men asså ni gör så söööta komentarer och asså alla som besköker och följer min blogg asså ni är bara försööööttaaa Ett stort TACK!! till er!!!

roonnniiisss



Visst är hon försöööttt lilla ronis men  nu har jag precis komit in för att jag har varit i stallet :D
asså kanse skriver mer sedan kramiiiissss

hoopppaaaddeee



hoppade 90 idag!!! den första bilden var i somras

det var nåfra bilder från idag Hon var välldiggggtttt jobbig i hoppningen idag för hon var så stttttttttttttarrrrkkkk

Hoppat ronis idag

Hoppat ronis nyss  gud villka fina hopp hon gör asså! tog lite bilder oxå men laddar upp dom sedan
jag har gort cupcakes nyss! gorde en Katt en gris och en hund!
Tänkte att jag tar en bild på dom sedan!!!!!

GLÖM NU INTE ATT GRATTA ERA PAPPOR

Kram Mathilda!!!♥


cupcakes

 
bakade cupcakes förut och här om dagen hos min kompis!
 dom var jätte goda men idag har jag varit i skolan och vi hade tipsprumenad sådär kul:/ men asså det var hur änkla frågor så det är inte santttttt Men asså det  var nog för 4ornas skull men vad tycker ni om mina cupcakes??

Kram MATHILDA♥

ont i halsen



Ja idag börjar dagen med skolan sedan när man kom hem kl 3 åt man mat sen gick till stallet och red ut i skogen:) sen när man kom in märker man att man har hur Jäv*la unt i halsen som helst sen har man ont i magen och huvet får se hur det känns i morgon! så får vi väll se om jag kan gå till skolan eller inte!!









Hej

idag har jag vart i skolan och sedan var jag hos kompis! vi har haft jätte kul imorgon ska jag rida och massor ses imorgon kram:D Mathilda!

Hej

Hej nu har jag kommit hem från skolan det blir ingen ridning i dag för att ronja jag vaccsineras:(

bloggar mer sedan

milton 1 år



den 7/10-2011 fyllde milton 1 år=J

här är när han äter sin tårta

Nu har jag ridit

japp det har jag Ronja var pigg som vanligt i hoppningen på tärreng banan :D så jag fick hålla igen henne skit mycket asså men nu är jag hemma när jag kom hem till stallet fick jag se att ronjas sko var borta;(


vaknat

jaa nu har jag vaknat och ska gå och ta på mig rid kläderna så ska jag gå till stallet och rida Ronja.



ses Sen

Kram // Mathilda

Imorgon ska jag rida terräng


Hej jaa imorgon ska jag rida terräng på terräng banan.
Förlåt att jag inte gorde något inlägg igår för jag han inte:(
Men asså igår red jag ut med Linda och Ella och sedan åkte jag till Ellen och Elin!
Och så idag har jag varit och ridit på blondie Elins häst!!
vi har hafft jätte kulllll!!!!!!!

jag bjuder på lite fina bilder!!






Kram Mathilda<3


ikea

ja idag har jag vart på ikea och sedan en hästaffär Jag köpte en uvex hjälm som jag ska få i julklapp och häst godis

Skit kul dag

Jaaaa!! det börjar med att jag vaknar halv7 KUL:D
Sedan kom mormor och sa att vi skulle åka till shopingsenteret!
och där köpte jag jätte snygga kläder och ett panband Med märket Jacson för 20Kr BILLIGT!!!!
Och massor av godis och nu när jag kom hem gick jag till stallet  där tränade jag studs:D

Min dag har varit ÄGD

Ronja

 visst är hon sööööööööttt

Vad tycks

 Ja vad tycker ni om min design ?? själv är jag ganska nööjjddd Men aja!

Ses sedan

RSS 2.0