dagens fail tänkte ha en frågestund



dagensfail är denna bilden HAHA det är jag och ronja ronja hopade lite sent!! AHAHAHA och titta ögat ett litet glimt har hon allt ! !

Jag tänkte att jag skulle ha en liten frågestund så ska jag svara på frågorna tills imorgon eller måndag beroende på om jag får några frågor!

så det är bara att fråga!!

Tack till alla ni som lägger ner tid på att läsamin blogg och så det betyder jätte mycket

någon jag värkligen vill är att ni ska besöka min bästis blogg

ponnyherts.webblogg.se 


vi hööörrrss

Ps ni som besöker min blogg får hjärna komentera !

kram Mathilda 

Kommentarer
Postat av: Alice

hej villken höjd brukar du hoppa på träningar

2011-11-20 @ 09:15:24
Postat av: Gunnel

Villken fin bild!hur högt hoppade ni där

2011-11-20 @ 09:18:33
Postat av: sara h

kan du göra ett video inlägg på frågorna???

2011-11-20 @ 13:32:59
URL: http://horseofcorse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0