stallet nästa


kommit hem nue

nu har jag precis kommit hem efter att ha varit med ebba i stallet nu ska jag sätta mig i soffan och myssa med en god smothie. och en varm macka:) gottiiiiisssss

Kram

nu har bloggen

nu har bloggen fått ny blogg header vad tyckerni om den?????

Nu

nu ska jag gå till stallet snart.
men först ska jag fixa ronjas stall låda:)

Kram


Frågestund

Fråga vad du vill
Kram

Min blogg

Jag har tänkt att bloggen ska bli lite mer mode  men jag ska ju fortfarande ha kvar och skriva om min älskade lilla ponny Ronja .
Idag har jag tränat lite markarbete.
Hon var jätte pigg och typ sprang jätte fort över bommarna.
Och så gick hon jätte fint på tygen jag är iallafall jätte nöjd tänk igentligen hur mycket jag och Ronja har förändrats .
Ibörjan ville jag inte ens hoppa 60 cm och knappt det lixom och nu hoppar jag ju lixom 80-90cm utantill
Imorgon ska jag inte göra så mycket det blir väll att se på Pa på kvällen och rida dressyr på morgonen men ni får ha det så jätte bra så länge så hörs vi snart
Kram

´nu har

nu har jag precis kommit in efter ett härlig hopp träning med ronja jag hoppade 70-80 cm hon var jätte duktig
Kram

är hos

nu är jag  hos ellen och elin 

förlåt för dålig uppgradering

japp ber så himmla mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat men har helt änkelt inte orkat:) imorgon blir det dagridläger med ellen och sara Kram

snart

japp snart ska jag upp till ellen och elins gård så kanse vi rider kram

nu är jag

nu är jag hos ellen och elin ska sova över tills imorgon så ska vi  åka till torp kram

Bloggar från iPad

Hej idag har jag varit i skolan. Vad har ni gjort idag då ? Kram

SÖTISAR

idag har jag varit to school tog lite bilder på rasterna.
kram


blderna to day


WOPE!


Vad har ni gjort idag på alla hjärtansdag då?? vad tycker ni om den nya designen på bloggen? själv tycker jag att den blev asa bra:). kram

nu drar jag

nu drar jag till stallet ha en bra alla <3 dag

kommit hem

japp nu har jag precis komit hem ska snart åka och åka skridskor.
men vi hörs senare KRAM

IDAG

IDAG HAR JAG RIDIGT BLONDIE. HON VAR JÄTTE DUKTIG JAG HAOPPADE 90 CM MED HENNE Det känns bra :)
när jag kom hem gick jag ner till stallet och red Ronja det blev lite hoppning med henne också .
Nu ska jag äta kvällsmat och sedan titta på PA

godmorgon

godmorgonnu är jag vaken och ellen ligger här och bärättar om sin lilla dröm:)idag ska vi åka upp till ellen och elins pappa krammm

gammla söötingar


lite gammla bilder!

Ridigt


japp nu har jag nyss kommit in från stallet har ridigt en lång tur i skogen och sedan blev det lite galopp i padocken. Men ronja var på bus humör idag så hon typ fick ett ryck och tvärnita i padocken och skenade iväg så jag flög som en vante ner i en snödriva</3.
Men annars var hon väll gulligulllgull. så ni får lite bilder senare KRAMIS & PUSS

video bloggning

japp jag tänkte göra en video blogg anntagligen tror jag:) så ni måste ställa frågor så svarar jag på dom imorgon eller på söndag kram


HTC

japp jag ska träna på gångertabelen nu så när jag kan den helt utantill typ ska jag få 500kr och då har jag råd till en htc wilfire S då då ska jag köpa den :) Kram

sitter här och gnager på en morot

HAHAHA japp det gör jag


min musik stil


2 saningar om mig själv

jag älskar smycken.
jag älskar popcorn.

1 saning om mig

Jag hatar att var förskyld.

Nu ska jag fixa bloggheadern

jappsii det ska jag göra det ska bli en finare variant
ingen skola idag för jag är typ jätte förskyld inte roligt als får typ snyta mig 1 gång i minuten.
Krammiiiiiiss

ingen skola för mig imorgon

nepp är typ jätte försyld;(

Helt fantastiskt


SIMS 3

japp nu har jag varit och köpt ett sims 3

ÄLSKAR ER<3

Japp det gör jag

Heii♥

Hellu idag har det varit hokye för hela slanten.
vad har ni gjort asså det kommer snart enu en ny blogg header men asså jag blev inte riktigt nöjd med denna så jag lovar att det kommer en ny.
Kraaammmm

hej

hej idag har jag ridigt Gevalia det gick jätte bra

Disko

snart ska jag till matilda L så ska vi fixa oss och lite så så bloggar jag lite senare

statistik rekord


läxa

nu gör jag läxa

så min musik stil


Godmorgon

japp nu ska jag snart gå till skolan så ni får ha en bra dag och så hörs vi senare:)
 

RSS 2.0