Min blogg

Jag har tänkt att bloggen ska bli lite mer mode  men jag ska ju fortfarande ha kvar och skriva om min älskade lilla ponny Ronja .
Idag har jag tränat lite markarbete.
Hon var jätte pigg och typ sprang jätte fort över bommarna.
Och så gick hon jätte fint på tygen jag är iallafall jätte nöjd tänk igentligen hur mycket jag och Ronja har förändrats .
Ibörjan ville jag inte ens hoppa 60 cm och knappt det lixom och nu hoppar jag ju lixom 80-90cm utantill
Imorgon ska jag inte göra så mycket det blir väll att se på Pa på kvällen och rida dressyr på morgonen men ni får ha det så jätte bra så länge så hörs vi snart
Kram

Kommentarer
Postat av: zara larsson11

Fin blogg!

2012-02-25 @ 19:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0