Heii♥

Heii Gott nytt år alla mina sööt bloggläsare<3
Just nu fixar vi lite tills i kväll:) när det ska komma gäster:)
på onsdag bär det av till shopning center med familjenKUL ska köpa nya kläder:D och såklart lite saker till Ronja och Lite till Milton :) ska köpa ny B-vitamin till Ronja och nya ridbyxor till Mig.
Ni får ha en jätte trevlig kväll så ska jag ta lite kort på raketerna som ni får imorgon:) KRAMIS<3<3<3 Mathilda:))

Hej

Hej förlåt för dålig uppgradering men har haft lite tid men vad har ni gort idag då jag har inte gort så mycket:)
nu håller jag och pappa på med glas tills nyår tycker ni 2011 har varit bra sälv tycker jag att det har varit ett bra år men 2012 kommer bli ennu bättre:)



Har varit

har varit hos ellen och elin men nu har jag komit hem :)
vad har ni gort idag då??

det är skönt med jullov nue:) då kan man rida typ hela tiden:)

juldagen



hade ni en bra dag igår då??
det hade iallafall jag!
fick en mini plattång.
Snart kommer mina kusiner och så!

Det blir ett längre inlägg ikväll

Julafton!

Japp idag är det ju julafton som nog alla vet vad har ni fått nu på morgonen?? själv har jag fått deta:




Tack så jätte mycket Linda! Tack tack tack!!!




Grimma till Ronja





Orm örhängen!






nya ridvanttar Verkligen behöver!!






UVEX rid hjälm JIPPIIEEE!

färgat håret



Jeppsi nu har jag färgat håret vad tycker ni
Jag tycker det blev skit snyggt exsakt den färgen jag ville ha!
jäfligt nice:)



JUl lov

Ja nu är det jullov äntligen vi har inte haft några lektioner!:D vi har sett på film dansat jul dans spelat spel och lekt lekar!
när jag kom hem gick jag till stallet och lite så och nu hbar jag bakat choklad fondant TIYP:)

Kram Mathilda

Hej


 idag är det det okända JIPPIEEE
har ni någon gång varit med om något övernaturligt bäretta genom att sicka en komentar:)
vad tycker ni om det okända  om ni ser på det??
Idag är det sissta  avsnintet:(
:(:(:( TRÖK! hoppas att det blir några mer avsnitt efter julen!

amen idag har jag varit i skola och lite sådant när jag kom hem så åt jag tachos (GOTT)
Det blev ingen ridning idag för jag han helt änkelt inte:( men vi togg in grannen:)

Kram Mathilda

några dagar

Asså jag blir jätte glad för era snälla komentarer :) ni gör mig verkligen soper glad:)
det är verkligen super kul när ni komenterar.<3<3<3

om några dagar är det Julafton 
Längtar verkligen<3<3 för då får jag min Uvex hjälm YUMMIIIIEEEE!!!!!






ridigt



Milton i sommras

idag har jag varit hemma från skolan pågrundav att jag har skit ont i halsen men nu har det gått över lite så jag red nu på kvällen

Kram Mathilda

2012




1012 ska Mathilda:

Sviker någon kompis mig säga tack och Hej för mig och gå där ifrån.

Lära mig att säga ifrån.

Om många läser min blogg kommer ni få se mer av mig om nästan inga läser min blogg ska jag fortsätta att kämpa.


Mathildas mål 2012:

Tävla Km och få placering med Ronja.

Tävla 70-80cm.

Filma när jag tävlar asså att mamma eller pappa filmar xD



Jag älskar er Alla mina kära blogg läsare♥

Ps idag har jag inte varit i skolan för att jag är sjuk så ska inte dit i morgon










bakar



Hej idag har jag bakat varit i skolan och lite sådant:)
Ni som komenterar min blogg  ett (STORT) Tack till er I <3 You

Kram Mathilda

Dressyr



tränade dressyr igår Skit kul HAHA Ronja var hur pigg som helst!!!

Hej



Hej snart kl:21.00 börjar det okända YUMMIE:D

men det jag har gort idag är ju igentligen inte så mycket:) det gammla vanliga skolan komma hem fast jag red inte idag för att ronja fick en liten vilodag så mådde jag illa när jag kom hem från skolan så imorgon blir det allt ridning!!

Kram Mathilda

dagens blogg



Japp  ni hörde rätt ni skriver eran blogg jag lottar ut en blogg bloggen får en länkning på min blogg i enda fram tills jag slutar blogga men det kommer nog att ta ett tag innan jag slutar blogga för ni är ju bäst

sriv nu eran blogg så får vi se vem det blir!!!!!

Kram Mathilda

bockade



Hej alla ni är bara för sötta med alla komentarer ni gör mig så himmla glad!!
nyss har jag ridigt ronja och hon var jätte busig hon gorde 3 bocksprong ett litet ett mittimellan och ett stort bocksprong men sedan red jag henne lite i padocken då gick det bätre

Kram Mathilda

Hej:)

Hej;) just nu får det bli ett litet inlägg nu ska jag snart se på idol så tjingeling!!!

hej

Hej idag har jag varit och lyssnat på lucia tåg.
och igår red jag Ronja och hon var väldigt pigg för nu har vi rakat henne igen så hon gorde ett bocksprong och blev rädd för minsta lilla

Kram Mathilda

nu



nu drar jag till skolan :p efter skolan ska jag hem till en kompis! så jag får blogga tills kvällen

Kram mathilda

Tidig morgon

 bloglovin

ni ser att en blogglovin knapp har komit upp :D så nu är det bara för er att börja följa min blogg asså ni som läser min blogg ni är jätte snälla som komenterar och så :D
Men när jag komer hem från skolan så ska jag till Ronja<3
så rider jag nog en sväng ut i skogen efter som att jag hopptränade igår.

många kramar Mathilda

hej



Hadde hopp träning idag för maria och det gick bra men kortet blev lite sudiggt JAJA skitit nu sk jag gå ner till mormor och kanse fika Men vi hörs Mathilda

Hej

Hej idag har ag ridigt ronjna och lite så ronja var väldigt pigg så jag skulle galopera på ett gärde det gick i 150 minuter i timen HAHA hon hålde på att hoppa i ett dike men nu är det helg och snart är det julafton:D jag har bakat bullar eller lusse kater med mormor men nu ska jag snart äta mat.

Kram Mathilda

RSS 2.0