tagit spruta idag

ja det har jag den gjorde jätte ont ;(

ny mode blogg

jag har skaffat en ny blogg men kommer fortfarande att blogga på denna

den heter Mathildamylife.blogg.se

älskart




ska och klippa mig

ja nu ska jag snart klippa mig hur det blir får ne se i kväll kram

förlåt för dålig uppdatering

ja förlåt så himmla mycket men nu har jag ialla fall fått ny data som jag bloggar på för första gången Kram

Sarathemovie

du är värkligen jätte snäll:) blir alltid så glad för dina gulliga komentarer:)<3 ¨men iallafall nu är jag hos mormor vi har precis bakat knäckebröd Mumsigt recept kommer lite senare idag :) eller ska jag skriva det nu okej jag skriver det nu:);D vet ej vad det heter men iallafall 2dl majsmjöl 1/2dl solrosfrön 1/2dl pumpafrön 1/2dl linfrön 1dl sesamfrön 3/4dl salt 1/2 dl olja rör i hop allt och tillsett 2dl kokhett vatten rör nogrant dela sedan smeten i 2 delar på 2 bakplåtspapper. kavla sedan ut det rättså tunt och ta lit salt uppe på grädda i 150 grader 45 minuter Bus änkelt HAHA jätte gotti bilder hur dom blev kommer sedan Kram

Godmorgon

Godmorgon nu har jag precis vaknat så ska äta frukost. Krammmmm

love it


Kommit hem nu:)

ja nu har jag kommit hem precis från tävling. hoppat 60-60 första gången gick det väll bra men hon vägrade 2 gånger och rev ett hinder sedan hoppade vi en gång till och då gick hon felfri så då gick det välldigt bra:9 så en rosett har jag ialla fall fått idag.

Kram

ullared to day

japp idag har jag varit på ullared har köpt ny tävlings ooutefit och nya vita rid byxor ska ju tävla nu på lördag så det blir väll niceigt.
köpt typp massor med nya rid strumpor och 3 par rid byxor jätte niceiga. typ när vi skulle hem såg vi 3 bilar som hade kracat in i varandra så vi stod typ i kö nästan hela eftermidagen. Stakars dom som krockat.:) vad har ni gjort to day då? imorgon bilr det rida ut i skogen och lite så för lördag tävling:D.

Kram<3


Hoppat 1meter:)

idag hoppade jag 1 meter med ronja skita nöjd asså:)
kram

Basketturnering

Ja imorgon ska vi spela basketturnering. asså vi har fått världens största TRÖJA SERRRIIÖÖSST den går ner till knäna på mig asså jag får typ sätta en hås snodd i sidan av den eller något hahaha Fail men är man tvungen så är man:((((
ska ni på bakset turnering ? eller har ni varit på det någon gång.

Vill bara helsa Elin på ponyhearts.webblogg.se att jag har hennes tröja

kRAAMM

Hej

Hej idag har det varit skola imorgon blir det skola i typ annan skola hahah

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmiiiiiisssss


Nu drar jag till skolan


Tröt

ASSå jag tycker det är lite konstigt för med vissa i våran klass om någon av mina närmsta kompisar lixom frågar mig något tillexempel tycker inte du det är jobbigt att vara så kort? Och jag  svarar nej det gör jag faktiskt inte!
Då ser man dom som står framför oss lixom börjar viska till varandra. Jag tycker det är lite dålig stil.
Men nu ska jag iallafall snart gå till skolan jag ärverkligen jätte tröt idag men nu blir detatt ställa sig framför spegeln och sminka mig. När jag kommer heminredning jag nog inte blogga efter som att jag ska med och se när min brorsa ska spela hokey
KRAM MATHILDA

wopa



nu börjar tävlings säsongen igen lovlie  den 17 mars är det tävling ska tävla 60-60
1april tävling blir det 60-75m
så det blir Nice kram:)

Hej

Hej nu har jag Ridigt jag har hopp tränat eftersom att igår var det dressyr lektion kram

Sticker till skolan nu


Frågor

Jag har fått massor av olika frågor
Så här kommer svaren
Vilken klass går du i
Svar: jag går i 5 an
Hur gammal är du??
Svar: jag är 11 och fyller 12 i juni
Vad tycker du om dina läsare??
Svar: ASSå mina läsare betyder ju så himmla mycket för mig och att licksom ni lägger ner tid på att läsa om mitt liv super kul.
Kommer någon fram till dig ibland och säger fin blogg du har
Svar: ASSå det händer väll någon gång ibland på tävlingar

Vad för höjd brukar du tävla med Ronja??
Svar: 60cm men detta året blir det lite högre snart 1april ska jag tävla 60 och 75 cm så till hösten blir det väll 70-80

Kram Mathilda

Sjuk:(


RSS 2.0