2 rosetter

japp igår när jag tävlade fick jag 2 rosetter det gick shita bra om man frågar mig då eheheh men aja mår inte så skärsilt bra just nu har feber och ont i halsen men jag måste försöka med skolan i morgon för jag får vila på torsdag då har vi ju studie dag:D

Kram Mathilda

tävling i morgon



imorgon blir det tävling med Ronja då hoppas att det går bra ska tävla 50-50:)
i torsdag hadde vi skolmästerskap kom 4 i 800meter är riktigt nöjd

skriver mer om hur det gick på tävlingen imorgon:)

kramar<3

tävling




Nästa söndag tävling Jippie yes äntligen en till tävling som jag har längtat på bilden över är det min tävlings outfit vad tycks komentera hjärna vad ni gillar den själv tycker jag fettsnygg


Kramar Mathilda

Vita rid byxor

Japp nu har dom äntligen kommit <3 dom är jätte fina;)
den 18 oktober då är det tävling jag ska tävla lilla ronja (Såklart) hahahaha skriver mer i morgon:)

Ronja



visst är hon världens gulligaste ponny :) det tycker ialla fall jag.
tack för att jag får så mycket kommentarer det uppskattar jag verkligen :)
är jag sur så gör ni mej glad av alla era söta kommentarer

Bilderna



lilla älsklings Ronja jag lovade er ju lite blider men nu måste jag åka jag laddar upp mer bilder sen när jag kommer hem:)

Heej

snart ska jag gå och rida jag tänkte att jag ska ta med mig kameran och ta lite foton på Ronja.
Så laddar jag upp lite foton senare. då skriver jag lite mer:)

Kram Mathilda:)

Har varit och badat:)

Japp idag har jag varit och badat:) det var ganska så varmt i vattnet endå:D
är det någon mer en jag som är livrädd för att dyka HAHAHAHAHA:)
men jag red inte idag för Ronja hade ju varit halt igår:( men jag var ute och gick med henne iaf.
imorgon blir det skola igen :) kul att träffa kompisarna igen undrar vad jag ska ha på mig till skolan i morgon.
är så grymt glad idag jag vet ej vrf men aja nu ska jag ducha och sedan se på film.

Kram Mathilda:)

Hiss eller Diss



Vad tycker ni om hjällmen funderar på att köpa den

vad tycker ni Hiss eller Diss


idag har jag sovit över hos Ellen och Elin :)
vi har varit och badat och lite så.
jag hoppade fårn hopptorn:D
*stolt*:) men aja nu ska jag se på tvn och så
drömm sött alla mina läsare:)

Heej

idag var jag i skolan och så var jag hos doktorn jag fick ta ett  blod prov :(

jag red inte idag för har varit så himmla tröt.

ågår red jag jag hoppade 80 cm på en volt och tränade okser japp skriver mer sedan


RSS 2.0