hoppade

jag hoppade lilla ronja idag vi hoppade 70cm skit kul och ett oxer på 40 cm riktigt trevligt hade vi jag och ronja hihi♥♥♥ du är världens bästa häst min lilla ronja☺♥

Hej;)

idag har lady kommit till vårat stall min kompis häst det ska bli as kul för snart är det sommar lov  och på söndag ska jag tävla c-raond  med lilla ronja jag red lady idag jag hoppade 60 med henne och jag hållde på att rammla av för hon hoppade typ en meter över hinderet så ja ska nog rida ronja i morron efter skolan.


kram mig

Godmorgon

Nu har jag  gått upp jag ska rida idag blir kanse lite hoppning:D vi får vell se. det blir nog ett inlägg senare 

kram mig:)

Pizza

Nu har jag ätit pizza det var gott


kram mig


Godmorgon

Heej;)<3  nu ska jag gå upp och  titta till Milton  och rida ronja men först ska jag vara med min Bästis det kanse blir ett littet inlägg sennare

Heej!:)

Idag har vi hoppat banna med kaninerna och Milton kom trea för jag har ju inte tränat han så mycket XD  jag har ju varit i skolan och mer så har jag ridigt lilla Ronja<3 och städat mitt rum som inte var så kul Xd

Ha de så bra!:)Kram från mig!<3

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0