Heej

idag har jag varit ute på sjön och badat har inte haft tid med bloggandet på ett tag nu och så blir ett ganska långt nue japp imorgon blir det ridning och så  får hoppas att ronja skötersig juste i förför går  hade jag hopp lektion för en som hetter jusefine vi hoppade stora oksrar och masser skita kul jag hoppas att det kommer lite tävlingar snart och att mamma är ledig på tävlings dagarna:) så att jag och min lilla ronja kan få komma ut på tävlingar.
kommer nog att tävla 60-70 dåe för jag måste träna henne så att hon inte blir så stresad på tävlingar<3
men nu måste jag titta tävlingar tjaoow tjaowwwww


Heej!

nu ska jag sova över med mina kompisar och så:) bloggar i morrgon

Ina<3




här är ina som ligger och njuter av sommar solen :) just nu är jag med en kompis och till kvällen ska jag gå på resturang med våra granar:)

Ronja när vi tävla



här är ronja när vi tävlar det jick gätte bra men hon var lite närvös så hon var svår och holla igen:)<3

Ronjaaaaa<3



ronja i full galopp

Ronja<3



här är min älskade lilla ronja

Idag

idag har varit en jobbig dag först igår och inatt kunde jag inte somna har sovit 5 timar inatt kul ( :D )
idag på morgonen var jag och åt pankaks tårta hos mormor så det blev pankaks tårta till frukost :)
jag har inte ridit idag för att ronja skulle få en liten vilo paos!
och så har jag varit hos min kompis.
och nu på kvällen har vi ätit tacos:D



så dagen börjar bara och slutar bra  Hahaha...:)

Nu ska jag rida



japp nu ska jag rida ronja med maja och gevalia  bloggar mer sedan efter ridningen.

juste igår glömmed jag ju att blogga efter jag hade ridigt jag hoppade 70-80 med lilla ronja  och så så jaja men nu ska jag ta på mig ridkläderna

Lilla Milton


´
Milton i vintras när han va litte rastlös

frukost:D

nu ska jag äta en god frukost till kvällen blir det ridning med linda och en till jag rider ronja och  hon andra mirri
det ska bli kul ska försöka ta några bilder på ronja sedan då:D  har ni haft en bar morgon då?? det har ju iallfall jag haft xD japp men nu måste jag gå  upp och äta frukost bloggar mer senare<3

snygga




Snygga va XD gillar dom faktiskt dom är sköna att gå i och allt

Red Ronja idag

japp det gorde jag jag red litte dressyr och hoppning hoppade 70-80 inte så jätte högt men tänkte att hon kunde få träna lite lägre någon gång XD hon var väldigt pigg<3

Milton:)



här är milton ni har säkert undrat hur han ser ut men här är äntligen en bild på honom

Ina:D





här är en riktigt fin sommar bild på vår lilla vovve ina som ligger och solar sig :D

hoppade 1 meter idag <3

japp med lady min kompis häst hon var as duktig :) imorgon ska jag rida ronja blir nog en skritt tur ut i skogen
<3 min lilla gulliplutt. fall det blir fint väder åker jag nog och badar så vi får väll se:D hade bra  och sov så gott

Pizza!!!

nu ska jag äta pitsa red ut lilla ronja förut barbacka hon var as pigg och försökte ställa sig på bak benen hela tiden jajamensanXD men nu måste jag skynda mig för nu skall jag äta pizza tjinge ling


isag kom jag hem från ridläger:D

japp idag har jag varit på ridläger det har varit as kul jag har varit där med ronja skriver mer snart

RSS 2.0