Min stora framgång<3

ja asså jag har gjort ett sånt stor framgång med Ronja när jag fick henne 2009 då trillade jag av och blev hoppräd för hon gorde världens språng så hon typ hoppade 120 över ett fjutt hinder. jag blev helt änkelt hopprädd detta är en bild sedan 2009

2011 i våras vågade jag inte ens hoppa 60 cm i oxer men jag är ensvis så jag skulle ju över detta oxer så jag kämmpa och kämmpa men hon vägrade och vägrade
men en dag kom tjej som är 18 år och bor grannar med oss på sommaren hon skulle ha lektion för mig och ronja hoppade 80 cm i oxer och hon klarade allt hon var verkligen världens bästa ponny:)<3 tack vare henne kan jag och Ronja hoppa 1m idag och 90 cm i bana.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Skulle vara super roligt om du kunde anmäla dig till veckans blogg! Du blir länkad inför 200 unika läsare om du vinner :) Kram på dig ha det bra :)



http://tuvaosofia.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html

2012-01-12 @ 00:39:28
URL: http://tuvaosofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0